Handledarmöte och kurs.

En lite sovmorgon blev det allt idag. Har precis tagit ur spolarna ur håret och funderar på klädesval.

idag ska jag som sagt in till Malmö med min nuvarande handledare och träffa min nya handledare, alltid spännande med nya människor som lär ut på annat sätt, så är bara positiv till förändringen även om jag gillar min nuvarande handledare.

Efter det ska vi ta en bit mat någonstans och sen bär det av till Keune för ljusfärgningskurs. Eftersom det är det svåraste man kan göra (ljusfärga) så ska det bli riktigt kul och det är trots allt jag själv som har jobbat ihop pengarna till min plats!

Tänkte försöka hinna med boxning ikväll också, hoppas att det inte blir så sent. 

Skriver senare hur kurs och sådant var! 

Kommentarer
Postat av: michaela

hoppas du får en bra dag :)

2010-09-06 @ 08:46:00
URL: http://michson.blogg.se/
Postat av: michaela

sv; eller hur!:) tack för din åsikt, håller med :D

2010-09-06 @ 20:19:06
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0