Skola, pizza och andra trevligheter.

Skola idag, hände väl inte allt för mycket. Hade kund på kundpasset och insåg att hon blev jättefin, jag är nog rätt bra ändå!
Nu är det förresten bestämt, håret ska färgas! Mörkare med mycket koppar ton i. Alla verkar gilla det, så nu vågar jag!

Efter skolan blev det pizza med några vänner, alltid trevligt.

Har precis klippt T, KORT. Och det gillas. Han passade riktigt bra i det. Faan vad jag älskar mitt jobb!
Har tänkt börja pyssla med min portfolio eller vad man ska kalla det snart.

Har även lyckats ringa runt till folk som ska komma på min födelsedag, men då är frågan, vad ska man önska sig?!?!

En trevlig nyhet är att jag fick ett sms innan att min jacka från h&m har kommit, så ska hämta den imorgon innan praktiken börjar, gött! Nu är det bara till att hålla tummarna för att den passar.

Nu tänkte jag äta något litet, och sen blir det sängen och min spännande bok.

Natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0