Utvilad.

Vaknade preics en andra gång. Vaknade innan vid 10 tiden och gjorde duktiga saker som att lägga tvätt i maskinen och lite sådant. Sen skulle jag och min krassliga älskling lägga oss och titta på den nya Robin Hood. Resulterade i att båda somnade och jag vaknade för en liten stund sen. Rättså skönt att kunna sova ut såhär, det har jag behövt länge. 
Drömde dock en helt konstig dröm, om att mamma och pappa var skiljda och vi var i pappas och hans nya frus hus och skulle duka ett bord, precis när jag ska börja säger mamma, "vänta lite" och strör ut små dekorations stenar på hela bordet. Jag tänker att det gör hon bara för att pappa ska se att hon varit med och dukat och att hon tänker på honom. Så säger jag till henne "Saknar du honom mycket?"
Sjukt hemsk dröm tycker jag. Är så glad att mina föräldrar aldrig skiljde sig, även om de bråkade ibland. Och jag ibland tänkte att det kunde vara spännande med skiljda föräldrar. Känns som att de behöver varandra, och passar så bra ihop på något sätt. De kompletterar varandra!  

Nu känner jag mig rättså utvilad och är sugen på att gå ut och gå en lång runda, får väl se vad R säger om det. 

Tänkte även sätta på ett par lösnaglar och måla i en fin färg, eftersom jag ska se representativ ut imorgon och har fullt med mörk hårfärg på alla naglar. Ska nämligen träffa min blivande nya handledare och även en massa frisörer då jag och min nuvarande handledare ska på kurs! Roligt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0