It's a beautiful day!

Hade satt min klocka på väckning klockan 10 idag, tänkte sova ut eftersom jag har lov. Men vaknade på ett helt underbart sätt, eftersom vi inte har rullgardiner (eller inte använder dem) i sovrummet så sken solen in och väckte mig vid 9 tiden istället. Så himla skönt och så possitiv man blir när man vaknar upp till en solig dag!

Dock har jag lovat mig själv att denna dagen ska bestå av jobb med inlämningsarbeten (för att slippa ha så mycket sen), tvättning av kläder och städning av lägenheten. Allt behövs och det känns som det ska gå rättså lätt idag!

Har inte varit vaken mer än en timme, så har inte så mycket mer att skriva.
Min nästa tanke är nu, vad ska vi laga för mat ikväll?

Kommentarer
Postat av: Milla

Oj. Jag har ingen aning faktiskt. Men be att få ta ett nytt prov under någon av de två veckorna då så kan de kolla det. Oavsett om du har förhöjt prolaktinvärde eller inte är det ju inte normalt att gå omkring med mjölkfyllda bröst utan att vara gravid, så nånting för de fan göra för att reda ut orsaken. Lycka till!

2011-04-18 @ 15:12:10
URL: http://millablom.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0