Helt slut

Kom nyss hem från stan och är helt slut. Har insett att man blir ganska utpumpad av att springa i alla affärer i värmen.

Idag har jag bara tänkt på mig själv och varit för mig själv, SKÖNT!

Blev en hel del fina fynd på stan, kommer kanske bilder senare. Hittade ett album också, som jag ska sätta in bilder på kunder i, som en portfolio. Perfekt.

Tänker bara ta det lugnt tills R kommer hem. Senare ikväll ska jag iväg på power-box, underbart. Dags att prova handlindorna och hoppas jag har mindre ont i händerna imorgon.

Nu tänker jag ringa min kära mor och planera vem jag ska bjuda på min födelsedag.

Återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Sophia!

Kul att du gillar min blogg. Hoppas du stannar och läser i fortsättningen också!

Jaså du är intresserad av min sjukdom? Av någon speciell anledning? :)



Nu är det ju så att jag då och då nämner sjukdomen och jag känner att jag liksom mår lite bättre ibland när jag berättar om den. Men jag vill INTE på något vis att min blogg ska vara en sjukdomsblogg där allt kretsar kring sjukdomen. Jag försöker leva ett så normalt liv som möjligt trots mitt tillstånd. :) Just nu blir det mer påtagligt att sjukdomen finns där, eftersom jag och min sambo har försökt få barn nu i 1,5 år, utan reslutat. :(



Jag märkte det en morgon när jag var 17-18 år. Vaknade av att hela mitt nattlinne var blött frampå. Fattade ingenting. Märkte sen att det läckte från brösten. Detta visade sig senare vara bröstmjölk! Inte särkilt kul att stoppa papper i bh:n och hoppas på att det inte skulle läcka igenom, när man är 17 bast.



FIck iaf träffa en läkare och ta prover och så där de kom fram till att mitt prolaktinvärde var för högt. Fick medicin och mjölken försvann. Fick även röntga hjärnan och då upptäcktes att jag har en tumör på hypofysen, vilket är rätt vanligt i samband med min sjukdom.Så länge den inte växer och trycker på synnerven gör det dock inget att den är där. Hoppas du fått lite mer kött på benen vad gäller min sjukdom! :)



Ha en fortsatt bra dag! kram.

2010-08-30 @ 16:12:22
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0