Sömnig

Är helt slut efter 10 timmars jobb, blev 9-19 idag då sista kunden tog längre tid än beräknat. Men är riktigt nöjd över vad jag gjort idag. Känns som man har fått mycket kött på benen.
Dock är mina händer helt lila av allt silverschampo jag tvättat med idag.

 Nu tänker jag ta det väldigt, väldigt lugnt ikväll, fortsätta att läsa i min grymt bra bok, "Halva liv" av Mats Strandberg.

Imorgon är det dags att gå upp halv 6, lagom kul.. Naturkunskap, idrott och Engelska B står bland annat på schemat.

Mina nerver är fortfarande utan på kroppen och har värre magkatarr än någonsin. Kan provsvaren inte bara vara klara så man kan få veta hur allt ligger till?!

Nu blir det sängen och boken, tänkte gå och duscha sen.

Finns det någon som läser bloggen? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars dig som haft en så lång dag...

Självklart förstår jag din oro! Ville bara försöka dämpa den lite innan du fått svart på vitt vad som verkligen är problemet.

Man kan ju få barn även om man har vår sjukdom. Finns massor av bra mediciner och skulle det inte göra att man blir gravid så finns ju Pergotime och IVF också. Det är ju itne kört menar jag!



Jag känner också att det är skönt att prata med folk som sitter i samma sits. Kolla in Familjeliv.se vettja! Där finns många att prata och utbyta åsikter med! :)



Halva Liv har jag precis läst! Jättebra! :D

Kram.

2010-08-31 @ 22:25:07
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0