Igår + idag

Hatar redan denna sidan. Skrev ett inlägg igårkväll, och när jag klickade på publicera så försvann allt.. -.- Och det var lååångt, klockan var mycket och jag orkade bara inte skriva om det.. Så blev inget inlägg igår..

Idag har jag bara städat massor och läst. Inte allt för givande dag, men ändå fått något gjort ju :)

Nyttig är jag än, blir frukt när jag är sugen på något eller hungrig innan riktigt mat. Mycket vatten dricker jag också. DUKTIG DUKTIG!

Imorgon ska jag baka skorpor till morfar som jag lovat, ska även plugga och packa ner lite kläder för sen åker jag och myser och tränar med min älskade pojkvän. Och GUD vad jag saknar honom när jag går hemma om dagarna. Det är helt sjukt!

Har gjort sitt-ups idag, gjorde jag igår också. Ska föröska göra det varje kväll, utöver min vanliga träning.
Har ju beställt nya bikinis till sommaren, även en till mamma på h&m's hemsida. Dom kommer i slutet av mars, och jag längtar :D Skitsnygga är dom!

Nu finns det inte så mycket mer att säga.
Skriver kanske en liten snutt imorgon,
Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0