Nya tag

Nu har jag startat en ny blogg. Känner att ibland behöver man skriva av sig, även om det kommer vara många dagar när jag varken har tid eller kan skriva här. Det är en annan sak.

Satt och beställde bikinis igår från h&m's hemsida. Härligt med lite nyheter, speciellt eftersom vi ska till Kreta i början av sommaren :)
När jag hade skickat i beställningen tänkte jag till på riktigt och insåg att nu är det FAAN dags att göra något åt denna kroppen.
Har ju börjat träna efter nyår, men tycker även att det är dags att börja tänka lite på vad man stoppar i sig, det är ju trots att det man stoppar in som sätter sig på mage, lår och rumpa. Det är bara till att inse att jag kan inte käka så mycket onyttigheter som min pojkvän, för vi har inte alls samma kroppar.

Så från och med nu är det så lite skräpmat, chips, godis och kakor som möjligt. Och det är totalt förbjudet i veckorna. Frukt är ju så himla gott, så varför inte äta det istället och må bra och slippa ha ångest efter helgen när måndagen kommer.

Jag vill ha kommit i bra form till sommaren och mitt mål är att tillslut klara att gå ner de 7-8 kilona jag har gått upp sen jag tyckte att min kropp var lagom.

Visst kan man tycka att det inte spelar så stor roll man man har lite för många kilo och att man inte ska vara så viktfixerad. Det är helt sant, men man ska ju må bra också. Jag trivs verkligen inte med att se mig själv i spegeln, jag vill kunna titta mig i spegeln och slippa dra in magen för att tycke det ser bra. 

Det är märkligt, jag kan skriva massor är, men på uppgiften i Sv B har jag inte kommit någon stans alls. Det suger! MÅSTE ta tag i det nu, nu, nu!

Förresten ska jag avsluta kvällen med en massa sitt-ups, för magen behöver bli platt!

Skriver kanske mer senare. Puss sålänge..

Förresten, JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0