Suuuger

Han insett att jag verkligen suger på att skriva blogg. Jag kan bara skriva jättelånga inlägg eller så skirver jag inte på hur långe som helst..
ÄR DET EGENTLIGEN NÅGON SOM LÄSER DET JAG SKRIVER??
Det kan man ju fråga sig! KOMMENTERA ISÅFALL!

Har iallafall blivit duktig, tränar mycket, äter inte en massa skit. Nu har jag gett mig fan på att jag ska bli smal!
Borde lägga av med dom där cigaretterna som jag tar till ibland. Tror dock inte det går, det är som en trygghet någonstans..

Man kanske borde gå och sova nu, är rättså trött efter ett hårt pass power-box och sen sprang 5 min och trappade ner 5 min.
Och imorgon ska man ju träffa en "gammal" vän, fika och snacka skit. Och då ska jag inte äta något onyttigt, bara nyttig fika!! :)

Nee, nu blir det faktiskt sängen för min del!

Gonatt på er där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0