Lättnad, fortfarande grymt trött.

Har haft praktik idag, alltid lika roligt. Klippte R som verkade bli väldigt nöjd, vill ha hans hårfärg!

Idag hade det hänt två saker som lättat klumpen i magen. När jag kom hem till mor på lunchen sa hon att där var post till mig, ett brev från sjukhuset och jag visste var det var, men lät det ligga i väskan hela dagen då jag var orolig för tråkiga nyheter och inte ville gå runt och vara ledsen hela dagen på jobb. När jag sen satt och väntade på bussen hem så öppnade jag det och det visade sig att jag har oroat mig i onödan, bara lite för mycket hormoner men inget farligt. SKÖNT!

Det andra som hände var såklart att jag fick min mens, thanks good! Såklart vill jag ha en bebis eller två, men inte nu.. Om något år.

Förresten hämtade jag min nya jacka idag, fin var den oc satt bra gjorde den med, äntligen slipper man frysa på morgonen.
Något som dock är drygt är att jag FORTFARANDE är så sjukt trött, typ 5e kvällen i rad..

Börjat på en ny bok, "Storlek 37" av Denise Rudberg.

På tisdag är det din födelsedag, jag hoppas du har det bra, kommer kanske och hälsar på, även om jag inte gör det så vet du att jag tänker på dig!

Nu tänkte jag gå ut en runda och sen blir det nog sängen, känns som min kropp behöver sova ut ordentligt!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt att de var glädjande besked i brevet, men vad betyder egentligen "bara lite för mycket hormoner, men inget farligt"? :)

2010-09-04 @ 18:00:39
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0