Ständigt utmattad.

Känns som jag är trött helatiden, helt utpumpad. Iallafall på kvällarna. Varit på boxning idag, gick bra som vanligt, sjukt roligt. Har även klippt två stycken, alltid trevligt med lite jobb. Ikväll blev det kycklingsallad med avocado, gott.

Tänkte ta en välbehövd dusch nu och sen bara slappa i sängen. Min sjukt bra bok ska få göra mig sällskap!

Förresten så ringde min kära mor innan och berättade att jag fått tid hos plastikkirurgen om 1 och en halv månad, underbart! Har väntar på detta länge...

Nu vill jag bara att min jacka från h&m ska komma, för fy sjutton vad det är kallt på morgonen när man ska gå till tåget!

Känns som det finns bra struktur på livet, fast man är ganska orolig av all väntan.

Dock ser det ut som FAN i hela lägenheten, behövs både plockas undan och städas, men känns mindre viktigt just nu.

Sömn behövs då jag ska upp 5.20 imorgon igen.

Hur har alla andra där ute i bloggvärlden det? :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad ska du till plastikkirurgen att göra? :/



Tack! Är som sagt väldigt glad för allt stöd jag får av mina bloggläsare. :) Det värmer verkligen.



Vad glad jag blir av din kommentar. :D Verkligen fint skrivet. Blir helt tårögd här. <3 Som jag tidigare nämnt så är det bara du frågar om du undrar något. När ska du få svar på dina prover? Kan du inte ringa och ställa på dem lite? :)



Ta hand om dig du också! Kram.

2010-09-01 @ 21:46:19
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Milla

Då förstår jag. Skönt att få bort dem då kan jag tro. :)



Jag vet vad du menar. Jag varken vill eller kan prata om min sjukdom med vemsomhelst. Känns skönt att få dsikutera det med någon som vet exakt vad jag pratar om och som förstår!



Hoppas du får veta provsvaren snart! Det borde du få. :) Nattinatt. Kram

2010-09-01 @ 22:57:28
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0