allt det här kan bli ditt..

Hemma igen från ljuspartyt, har en jäkla huvudvärk efter allt doftande på alla olika ljus, men jag blev nog lite kär någon gång under kvällen. Så den blev 18 teljus (som vanliga värmeljus i storlek) i dofterna lime, apelsin och bär. Blev även 12 teljus i doften mango/mandarin och 12 större ljus i doften mullbär. Härligt!
Det är ganska dyra men väldigt fina och väldoftade små saker! Tyckte jag var värd det efter allt jag sliter med..

Nu sitter jag och njuter vid datorn, lyssnar på underbara Tekla från vårt fina Skåne.
Rättså skönt att sitta här, med två färdiga arbete, visserligen 2 kvar men ändå och 6 lediga dagar kvar, jag tror jag är i himmelriket just nu. Allt flyter på helt underbart och det är mitt sista påsklov någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0