Blogga igen

Känns som jag behöver ta upp det här med bloggandet igen, kanske är det bara tillfälligt, kanske inte.
Sist jag skrev var förra året någon gång, oktober tror jag. Så det var ett tag sen.

Händer massor i mitt liv helatiden, både bra och dåligt. Har ju en icke stresstålig mage, så magkatarren är ett faktum. Dock trivs jag att ha mycket runt mig, så jag slipper bli rastlös.

Kroppen är en rättså konstig sak. Jag är ju lite av en hypokondriker, dock har jag haft rätt i samtliga fall när det gäller min kropp. Det som är nytt nu är att jag tror att jag har B-12 brist och jag har många symptom, läkarkontroll med provtagning sker på torsdag, tills dess är det okänt om jag har rätt eller ej. Just nu hoppas jag att jag har det, så jag kan få tabletter mot det, för annars måste ju alla mina symptom utredas..
Som mitt grymt dåliga humör.. Vet inte varför jag mår som jag gör, dålligt humör typ helatiden, ledsen, deppig och allmänt nere. Kan inte kontrollera det heller..

Någon där ute som har B-12 brist?
 
Nu får det vara nog om sjukdomar och tråkigheter. Finns ju vissa roliga saker också, som att jag har lov denna veckan som kommer, som att jag snart tar studenten osv. Förstår inte att tiden går så himla fort, är snart inte mer kvar av min långa skolgång. Snart ska jag vara vuxen, jobba och tjäna pengar, betala räkningar och annat vuxet. Känns härligt och läskigt på samma gång. 

 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej!

Jo, jag har fått tag på mina tre askar pergotime ÄNTLIGEN, så nu har jag framtiden garderad. Borde ha mens anyday nu så då startar jag med pergokur nr 2. :)



Angående prolaktinet och det så hade jag mjölk hela tiden. Hade det bara under en kort period eftersom jag sökte läkarkontakt direkt och fick medicin nästan direkt. Kram.

2011-04-17 @ 22:20:32
URL: http://millablom.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0