Ge mig en encore, den är för oss två..

Då har en riktigt bra dag blivit kväll. Har hunnit göra massor idag och haft massa energi/motivation. Sånna dagar har det varit dåligt av på den senaste tiden, har varit så slö. Tror vädret gör mycket på sig.

Vad har jag då gjort denna dagen?
Jag har suttit ute och pluggat, gjort en uppgift i Naturkunskap och lyckades samtidigt bränna hela högerarmen i solen. Men det var lätt värt det!
Jag har tvättat 6 maskiner tvätt, dammat, städat båda badrummen, dammsugit hela lägenheten, svabbat hela lägenheten och städat i köket.

Sen blev det matlagning, halvtråkig men sjukt god mat, köttfärsbiffar med stuvade makaroner.
Efter maten tillbringade jag en stund på springbandet, och lyckades göra av med 300 kalorier. Har precis duschat.  
Nu är jag trött, men det känns skönt!

Dags att inta ryggläge framför tv:n, tänkte lägga på en ansiktsmask också, känns som huden behöver det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0