jag önskar verkligen att du kunde förstå..

Idag har det varit en heldag i stan med mamma som sagt. Har varit riktigt härligt väder, skönt att bara glida runt och ta dagen som den kom. Fick med mig lite bodylotion, sminkborttagning och deodorant.

Skulle även ha en extern hårddisk ju, men såklart säger de när jag kommer in på Teknikmagasinet att de inte börjar sälja den förrän på fredag, jaha, men då är jag ju inte i stan. Så blev till att ringa A som jobbar på Teknikmagasinet och han är såklart en ängel och fixar en till mig till imorgon. Kontakter is the shit, så är det bara! Saknar att inte träffa A så mycket som förr faktiskt, han är grymt härlig.

Just nu ligger jag och myser i sängen, ser Greys anatomy och slappar.

Ser både fram emot morgondagen och inte. Blir läkarbesök på morgonen som jag fasar för, eftermiddagen blir bra för då får jag träffa min P,E,B, kärt barn har många namn och kvällen blir också bra för då får jag träffa A!

 
Nu blir det off the map!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0