Ordning i röran.

Sitter här med solen värmandes i ryggen, härligt.
Har hunnit med en hel del. Suttit ute och lapat sol samtidigt som jag skrev hela arbetet i Arbetsmiljö och Säkerhet, bara renskrivning på datan kvar. Sen blev det en 30 minutare på löpbandet, har en jäkla träningsvärk sen igår så blev bara 200 kalorier idag.
Sen blev det ansiktsmask eftersom det inte hanns med igår och lyckades även koka ett ägg, har blivit helt galen i löskokt ägg, haha. Sen blev det duschen, föning av hår och sminkning.
Har precis tryckt i mig ägget och sitter och slappar innan jag ska iväg till salongen!

Lär väl bli klar i salongen lagom så jag hinner hem, byta kläder och dra iväg till C, kanske kommer ett inlägg senare ikväll när jag kommer hem om hur ljuspartyt var, beror på hur trött jag är, haha.

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha! Hade du varit en vän irl hade jag gladeligen bjudit dig på middag! :) Kul att du tycker det ser mumsigt ut. :D

2011-04-19 @ 22:13:40
URL: http://millablom.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0