Sommardagar.

Vaknade upp med en lagom bakfylla i morse, blev party fram till 3- halv 4 och det blev jäkligt lyckat fast allt blev kaos innan det satte igång. Träffade lite nytt, trevligt folk vilket alltid är trevligt.

Dagen idag har mest bestått av att städa och ställa iordning efter gårdagen.
Sen ikväll blev det grillning med lite folk, köpte lite olika korvar, bland annat en med paprika och vitlök, så nu har jag en halsbränna från helvetet, dumma mig!

Tror även jag fått ringorm på ryggen. Har en konstig torr, fjällande ring typ vid bh-knäppet. Får be mammis kolla på det imorgon. Ska nämligen på försenad påskmiddag imorgon hos mamma och pappa. Mamma har jobbat helgen så därför blir det imorgon istället.

Nu tror jag det är dags att krypa ner i sängen, sminket ska av och tänderna borstas, sen är jag redo att krypa ner i en renbäddad säng, HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0