Soooool

Vaknar upp till ännu en solig dag. Underbart!
Denna dagen kommer bjuda på lite allt möjligt, lite skolarbete, lite jobb på salongen och ikväll blir det förmodligen ljusparty hos C. Spännande, har aldrig varit på ett ljusparty. Där emellan tänkte jag hinna med en runda på löpbandet också, beach 2011 ska bli ett bra år!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, känns som jag borde gå loss på mitt arbete i Arbetsmiljö och Säkerhet, så fruktansvärt tråkigt, men samtidigt så är det bättre att göra det nu när jag har tid och så är det gjort sen.
Solen kallar, men jag brände hela högerarmen igår bara på 2 timmar av pluggande i solen så känns som jag ska lugna mig lite och göra lite viktiga saker.
Först en bloggrunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0