Tillbaka till verkligheten.

Då var det påväg tillbaka till verkligheten efter all påskledighet. Ändå rättså skönt att komma tillbaka i de vanliga vanorna, man blir så himla bekväm annars. Och saknar E som fasiken, men fick ett telefonsamtal med henne i morse och får träffa henne imorgon, så det är härligt! :)
Idag blir det jobb för mig del börjar typ 15.30 och jobbar kvällen så är hemma vid 20-21 tiden skulle jag tro. Gillar att jobba kväll faktiskt, i vanliga fall för att jag hinner göra så mycket i hemmet/läxor på förmiddagen. Idag är det skönt för att jag är så jäkla trött och slö.

Känns som jag borde ta en dusch nu snart och sen gå ut och lapa lite sol så man blir lite piggare :)
Fick en hel del färg igår när jag satt ute, härligt att bli brun!


Har kommit fram till att sommaren är så jäkla underbar!

Hörs kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0